Subject: Harju maakonna Saku valla Kirdalu küla Servami ja Uuskami maaüksused
From: "Mari Tikan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 09:30:07 +0300

Tere

Siseministeerium ei esita seisukohti Harju maakonnas Saku vallas Kirdalu
külas asuvate Servami ja Uuskami maaüksuste ning lähiala detailplaneeringu
koostamise ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamise ja
lähteseisukohtade andmise otsuse eelnõule.

Küll aga palume järgnevates menetlustes lähtuda kehtivatest tuleohutus- ja
kemikaaliohutusnõuetest mahus, mis tagab vajaliku ohutustaseme.

Lugupidamisega

Mari Tikan
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 522 4894
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>